Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

olie TLC
Forfatter: 
Dato:  14-12-2004 23:11
er der nogen der har prøvet dette tilskud?

syntes det lyder ret spændende, men har aldrig hørt om nogen der har brugt det.
0
0
Svar på denne tråd

Har kigget
Forfatter: 
Dato:  15-12-2004 05:55
Vi har haft kigget på det, men da jeg fik set hvor meget de skulle have/hvor dyrt det ville blive, så trak jeg følehornene til mig igen. Vores får BioMega fra Hippolyt, som jeg synes er et ganske suverænt produkt.

0
0
Svar på denne tråd

Kender det lidt
Forfatter: 
Dato:  15-12-2004 06:56
Det er soyaolie der indeholder en del organisk bundne vitaminer og mineraler, det er ret dyrt og det indeholder ikke alle vitaminer og mineraler.
Her er et link til hvad det indeholder TLC
Hilsen
Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger det af og til
Forfatter: 
Dato:  15-12-2004 07:57
Jeg bruger det af og til fordi jeg har en meget kræsen pony. I øjeblikket vil han gerne have Spillers Cool Mix, men han vil kun æde det, hvis han får 1 pumpesprøjt TLC i. Cool Mix er et fuldfoder, så han er dækket ind med vit. og min. Jeg er fuldt ud klar over, at TLC ikke dækker behovet for vit. og min., men jeg bruger det som sagt kun som smagsgiver, og derfor også kun ca. 1/4 af den anbefalede mængde. Og så har jeg til RIGTIG lang tid i sådan en dunk.

Hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Appetit fremmende
Forfatter: 
Dato:  15-12-2004 08:02
Kanel, mynte og hvidløg skulle jo også være appetit fremmende, kender flere der bruger det på samme måde som dig Gitte.
Hilsen
Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider