Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

dækken spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  05-12-2004 21:45
Liva har siden oktober og frem til ca sidst i novenber gået med regendækken. Hun har nu fået et dækken på fra hooks, hvor der er fleecefoer i.

Hun er ikke klippet og fryser bestemt ikke. Hun har fået dækken på, da hun ikke skal sætte for meget pels og det har også fungeret efter hensigten.

Nu er spørgsmålet så, hvilket dækken jeg skal købe når der bliver rigtigt koldt. Villle 300 gram foer ikke være alt for meget for hende, når hun nu holder varmen med et tyndt dækken med fleece?

har overvejet et med 200 gram, men hvad er jeres erfaringer med ikke klippede heste? Hun har sat lidt pels, men er ikke helt bamset

Dejligt opstaldningssted i hasseris
klik her
0
0
Svar på denne tråd

kkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  05-12-2004 21:52
Min er ikke klippet. Han står i udendørsboks og har haft et vinterdækken med 220 g foer. Lige nu har han et overgangsdækken på igen (uden foer) da det andet måtte vaskes >:-(. Han er altid dejlig varm under dækkenet, så jeg tror bestemt ikke han fryser. Men han får vinterdækkenet på igen når det er blevet tørret.

0
0
Svar på denne tråd

dækkener....
Forfatter: 
Dato:  05-12-2004 22:19
hvis hun går uden foer nu, så ville springet fra ingen foer til 300 gr være meget stort.. men når du nu siger at hun har haft fleece på indenunder, så synes jeg ikke det er så slemt igen. Men det er jo noget kun du kan mærke dig til.. det kommer jo helt an på hvor meget hesten fryser og hvilket mønster hesten er i... for en hest vil altid (hvis den har energi til det) varme sig selv op, så den føles varm!

-miki-

Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider