|
|
| Hest der skal klippes på halsen hvordan skal |
| Forfatter:  |
MariaB |
| Dato:  |
25-11-2004 13:41 |
|
Hejsa
Jeg har en Oldenborg vallak som skal klippes. Men pga hans alder har jeg fået fortalt at det er bedst hvis han kun bliver klippet på halsen.
Er der nogen af jer der har prøvet det??? Og måske har et billede. Jeg er nemlig kun vant til at klippe hele hesten.
Venlig hilsen Maria Bendtsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis du finder.... |
|
|
.... Camilla (Felur)'s præsentation, så kan du se tegninger af forskellige klipninger.
Min Felix er også klippet under halsen og ned over bringen. Det gør, at han kan komme af med varmen og alligevel kan gå ude uden dækken.
Hilsen Sif
Har du en fjordhest? Så er fjordhesteavlens kurser måske noget for dig - se mere her: fjordheste-kurser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Er det fordi han er 18 år, at du ikke må klippe den på resten af kroppen? Er han meget affældig? Jeg kender en 17-årig der er klippet på hele kroppen, den lider da ingen nød.....
Jeg synes du skal gøre op med dig selv hvorfor hesten skal klippes, og hvilken klipning der vil gavne hesten mest i forhold til det problem pelsen giver ham, og så iøvrigt bruge din sunde fornuft istedet for at lytte til mærkelige råd fra folk...
Stine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet