Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

SE HER
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 19:22
Hej allesammen.
Er der nogen der ved hvor man kan købe sort olie til aat putte i hestens mad??
Det er helt sort, dufter sødt, tykker end andet olie..
Håber der er nogen der ved hvor man kan købe det henne el muligvis har et nr til en der ved hvor man kan skaffe det henne..
Mvh Malene
0
0
Svar på denne tråd

Er det ikke
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 19:24
Hej

Mener du ikke flydende mineraler og vitaminer fra Blue Hors...

Det er sådan noget sort tykt klistret stads

Vh Rikke
0
0
Svar på denne tråd

Flydende melasse
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 19:44
Prøv en gård med malkekøer.

mvh

Bente

stutterihoejly, som kan lide alle heste uanset race, ej raceren, størrelse og køn! (y)
0
0
Svar på denne tråd

Leif...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 19:55
Hvad bruger kvægejere melasse til???

Spørg nok dumt, men arbejder på en kvæggård og vi bruger det i hvertfald ikke...

Det kan købes på møllen...

Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...

Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
0
0
Svar på denne tråd

Epona olie eller Equioil
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 20:50
Epona er en rigtig tyk og helt mørk olie tilsat lecithin. Den kan købes på mange foderstoffer og ved www.hestenshelse.dk
EquiOil er sort olie med lecithin og E vitamin. Det dufter af pebermynte. Forhandles af www.equidan.dk tlf.20120137
Hilsen Annette
0
0
Svar på denne tråd

Annemette...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 22:09
Rigtig mange køer får melasse i deres foder, ellers får de sikkert noget andet sukkerholdigt foder, evt. roepiller m melasse. Jeg mener faktisk at det har betydning for mælken (mener at det er fedtprocenten)

Knuzer fra Heidi

Jeg søger min gamle pony se her
0
0
Svar på denne tråd

Annette
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 09:44
Heidi kom mig i forkøbet med svaret.

Desuden er det meget billigere at alliere sig med en landmand, som bruger melassen, da de der anvender det, får leveret det i store mængder.

Bruger det ikke selv, da vi bla. køber færdigblandet foder; men kender hesteholdere, som blander selv og derfor køber det billigt gennem landmænd.

Flydende malasse binder som bekendt evt. støv fra foderet.

At der så er delte meninger omkring melasse i foderplanen er en helt anden snak.

mvh

Bente
stutterihoejly, som kan lide alle heste uanset race, ej raceren, størrelse og køn! (y)
0
0
Svar på denne tråd

Melasse
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 11:54
Vi køber flydende melasse af DLG som vi blander i foderet og som Leif siger det er rigtigt godt til at binde støvet. For at kunne købe det gennem DLG skal man aftage 7 ton af gangen, så det er ikke noget for enkelt - heste ejere.

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider