Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

så er skoene væk!
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 20:35
Ja, nu er forskoene også pilled af og ih, hvor det pynter;) Fik fjernet bagskoene for lidt over 2-3 mdr. siden og de er rigtig sunde og stærke nu, så det er nok næsten det samme med forhovene, selvom de bær' lidt mere vægt;)

Skal selvfølgelig ta lidt hensyn til hvad hun går på, her det første stykke tid, men ellers er det den samme ridning... altså ikke total overdreven med rodeo hehe;)

Nu må jeg bare vente og se om forhovene er lige så stærke som baghovene, hun er jo fuldblod og de er jo lidt kendt for de der "fantastiske, sunde" hove... eller ;)

Men det var bare det;)

KH Louise
Hvis du kun ser på noget som det er, opnår du måske aldrig det, det kunne blive...

0
0
Svar på denne tråd

samme her
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 21:16
Moonlight før

Moonlight efter

Nu skal Moonlight gå lange ture på ulige underlag og få smed hver 4dje uge så vi kan få rættet hovene op.

Hvad med dig - kommer så din trimmeren/smeden hver 4dje uge? Hvordan stimulerer du ellers hovene til en god og sund vekst?
0
0
Svar på denne tråd

ringer nok
Forfatter: 
Dato:  10-11-2004 21:24
efter smeden. Men bagbenene var han der 2-3 gange og så var de hove stærke. Jeg tog hensyn den første uges tid til hun havde vennet sig til det, og red derefter ellers normalt...
Ang. at file dem, så om 4 uger kommer der en trimmer som jeg nok lige skal snakke med, han er lidt billigere end smeden;)

Hehe, læg mærke til når man trækker hesten ind fra folden til stalden uden nogen klik klak lyd, det er der altså et eller andet hygge over;)

kh Louise
Hvis du kun ser på noget som det er, opnår du måske aldrig det, det kunne blive...

0
0
Svar på denne tråd

Papaya
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 08:48
Hej Louise

Jeg kender Papaya, og hvor gør det godt i mit hjerte, at hun er kommet til dig.

Jeg skriver mere til dig via besked.

HANNE

0
0
Svar på denne tråd

Lige et ps
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 09:14
Jeg har taget skoene af min for 3 mdr. siden. Det går rigtig godt. Har også hovtrimmer hver 4 uge.

HANNE

0
0
Svar på denne tråd

også min -uden sko
Forfatter: 
Dato:  11-11-2004 11:57
Min har nu gået i 1 år (den 1. december) og det går så godt.... Hans hove har dog brugt lang tid på at vokse sig ud igen, da de var blevet flade og misformede. Men nu er de så fine...

Hvor dejligt at høre om andre også...

Helene
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider