|
|
| hvordan klipper jeg ham/finder en der kan? |
|
|
hej hej
min hest er ved at drukne i pels selvom han går med et dækken med 200 gram fyld. han sveder helt enormt når jeg rider, så vil gerne have ham klippet.
kan jeg gøre det selv? har aldrig prøvet det før...
i så fald, er der så nogle gode råd til hvordan jeg gør?
og hvor kan man leje en klipper henne? (bor i brønderslev)
ellers ved i så om der er nogen der tager ud og gør det for andre? hvad koster det ca.? og kender i nogen nær brønderslev?
pfh. tak.
knus mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Mette. |
|
|
De fleste jeg kender tager ca 300 kr for en helklipning af en hest. Men kender ikke dit område.
 Mvh Graven
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil jeg også gerne vide |
| Forfatter:  |
salta |
| Dato:  |
10-11-2004 20:30 |
|
Hej Mette
Jeg mangler også en til at klippe min, så hvis du finder ud af noget, må du meget gerne give besked? (Bor i Sulsted)
Mvh Christina"life is like a box of chocolate, you never know what you are going to get" Kieffer Wien, sort, 17", mellem bom, lange gjordsropper, pæn og velholdt sælges. Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Almas i Brønderslev |
|
|
Hej Mette.
Jeg mener at Almas i Brønderslev udlejer hesteklipper. Jeg har for en del år siden, lejet en hesteklipper i Almas i Aalborg. Jeg ved ikke om de lejer dem ud mere.
Mht. dækken skal du nok op, at have et dækken med min. 300 gr. foer/fyld, for ellers vil din hyp nok sætte meget pels igen efter han er klippet.
Mvh.
Lene
PS. Nicklas er klippet nu. Desværre tror jeg ikke, at hende som har klippet Nicklas gider at køre til Brønderslev.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet