Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Erfaringer med Free'n'Easy sadler ?
Forfatter: 
Dato:  04-11-2004 12:25
Jeg vil gerne høre andres meninger og erfaringer med Free'n'Easy sadlerne ?
0
0
Svar på denne tråd

erfaring og erfaring...
Forfatter: 
Dato:  04-11-2004 13:15
Jeg har prøvet én på min hest.. den var knap så god at side i som forventet og tror faktisk også min hest synes at den var underlig...

Men tror nu vi begge ville have vænnet os hurtigt til den, hvis det var - men jeg har bare et godt øje til torsion - så det blev ikke en F&E sadel til mig..

Kender dog et par stykker der rider i F&E - og de (og deres heste) er meget glad for det. (De rider LB distance.)

Jeg synes i hvert falde du skal prøve én, hvis du har mulighed for det - den er anderledes, men personlig er jeg ikke i tvivl om at den er god for enhver hest, og specialt god til heste med "besværligt" sadelleje..

Var meget skeptisk da jeg fik den demonstreret, men jeg må sige at jeg godt kunne se hvordan hestens ryg virkelig fik mere frihes til at bevæge sig, sammenholdt med at man kan tilpasse sadlen på en sådan måde at den kan tilpasses perfekt som hesten udvikler sig - og det må man sige er en fordel:o)

Held og lykke med prøvningen.

0
0
Svar på denne tråd

elendig...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 09:06
Jeg syntes ikke at disse sadler er 2 flade øre værd. Har prøvet på min hest, hun kunne slet ikke bevæge sig med den, men det er også klart for de ligger på skulderen af hesten.
Kan godt se det smarte i at man kan tilpasse dem hesten, men så længe de ligger på skulderen kan det være ligegyldigt.

Excellence can be attained if you...
Care more than others think is wise, Risk more than others think is safe,
Dream more than others think is practical,
Expect more than others think is possible

Medlem af Pat Parelli sekten!
0
0
Svar på denne tråd

kan man..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 09:10
Få en link, så man kan blive lidt klogere.

Bitches
have more fun
0
0
Svar på denne tråd

ja da ..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 13:01
her er et:

F & E
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider