Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 ormekur fra udland
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 12:07
Hejsa allesammen
Er der ikke nogle der kan hjælpe mig med et spørgsmål ? Ved i om der er nogle regler for at købe ormekur i udlandet, kan det evt. blive tilbageholdt i tolden og får man bøde ? Det ville jo være dejligt hvis man kunne købe bremsekur over nettet..

Hanne
0
0
Svar på denne tråd
 
 tyskland
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 12:18
vi har før købt i tyskland, du kan bare gå ind på et apotek dernede, men det er jo nok ikke helt lovlig vis det bliver opdaget.

Heste Hilsen Rebecca

sadel tilsalg se under præsentation

www.staldwestern.ridesiden.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 bøde ?
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 12:20
Tak for svaret Rebecca, men ved du om man evt. får en bøde hvis det bliver opdaget ?

Hanne
0
0
Svar på denne tråd
 
 det tror
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 12:26
jeg helt bestemt man kan, så derfor er det nok desvære ikke mulig at købe det over nettet.



Heste Hilsen Rebecca

sadel tilsalg se under præsentation

www.staldwestern.ridesiden.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Holland
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 13:34
Du kan købe ormekur gennem www.Divoza.com, vores er ikke blevet taget i tolden endnu!
Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har.
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 14:07
Bestilt nogle vare i USA. og benyttede lejligheden til at få ormekure med,en tyver pr stk.. Billigt.
Pakken var åbnet i tolden, men de har ikke sagt noget til ormekurene?? så for mit vedkommet skete der ikke noget..
Anne



Stald Sørig
0
0
Svar på denne tråd
 
 ormekure
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 14:15
Jeg købte engang 24 stk ormekure da jeg var i holland.. hvis de blev opdaget i tolden, ville det blive konfiskeret... og jeg ville få en bøde for at tage "ulovlig" medicin ud af landet... men heldigvis er der en del toldere som ikke ser ormekure som medicin. så der skete ikke noget.

Mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 ormekur
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 16:38
Tusind tak for alle jeres svar, jeg tror jeg vil vove pelsen og prøve, hvis de bliver konfiskeret, ja så er det jo ærgeligt, men ellers er det jo mange penge at spare...

Hanne
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg får...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 17:40
mine fra Holland, og de hedder eqvalan, og de tager alt hvad der kan være kommet i løbet af sommeren, orme, bremselaver, osv... og dem har jeg kun rigtig go erfaring med...

mvh lise...
Den første betingelsefor at få succes er at beslutte sig til at få det :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sverige
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 19:48
Man kan købe ormekur på alle apoteker i Sverige!
Det er nok tættest på
Pia
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider