|
|
| ormekur fra udland |
| Forfatter:  |
halysc |
| Dato:  |
26-10-2004 12:07 |
|
Hejsa allesammen
Er der ikke nogle der kan hjælpe mig med et spørgsmål ? Ved i om der er nogle regler for at købe ormekur i udlandet, kan det evt. blive tilbageholdt i tolden og får man bøde ? Det ville jo være dejligt hvis man kunne købe bremsekur over nettet..
Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyskland |
|
|
vi har før købt i tyskland, du kan bare gå ind på et apotek dernede, men det er jo nok ikke helt lovlig vis det bliver opdaget.
Heste Hilsen Rebecca
sadel tilsalg se under præsentation
www.staldwestern.ridesiden.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bøde ? |
| Forfatter:  |
halysc |
| Dato:  |
26-10-2004 12:20 |
|
Tak for svaret Rebecca, men ved du om man evt. får en bøde hvis det bliver opdaget ?
Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det tror |
|
|
jeg helt bestemt man kan, så derfor er det nok desvære ikke mulig at købe det over nettet.
Heste Hilsen Rebecca
sadel tilsalg se under præsentation
www.staldwestern.ridesiden.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Holland |
|
|
Du kan købe ormekur gennem www.Divoza.com, vores er ikke blevet taget i tolden endnu!
Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har. |
| Forfatter:  |
AnneK |
| Dato:  |
26-10-2004 14:07 |
|
Bestilt nogle vare i USA. og benyttede lejligheden til at få ormekure med,en tyver pr stk.. Billigt.
Pakken var åbnet i tolden, men de har ikke sagt noget til ormekurene?? så for mit vedkommet skete der ikke noget..
Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ormekure |
|
|
Jeg købte engang 24 stk ormekure da jeg var i holland.. hvis de blev opdaget i tolden, ville det blive konfiskeret... og jeg ville få en bøde for at tage "ulovlig" medicin ud af landet... men heldigvis er der en del toldere som ikke ser ormekure som medicin. så der skete ikke noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ormekur |
| Forfatter:  |
halysc |
| Dato:  |
26-10-2004 16:38 |
|
Tusind tak for alle jeres svar, jeg tror jeg vil vove pelsen og prøve, hvis de bliver konfiskeret, ja så er det jo ærgeligt, men ellers er det jo mange penge at spare...
Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg får... |
|
|
mine fra Holland, og de hedder eqvalan, og de tager alt hvad der kan være kommet i løbet af sommeren, orme, bremselaver, osv... og dem har jeg kun rigtig go erfaring med...
mvh lise...
Den første betingelsefor at få succes er at beslutte sig til at få det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sverige |
|
|
Man kan købe ormekur på alle apoteker i Sverige!
Det er nok tættest på
Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|