Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

sammen eller hver for sig?
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 13:44
Hej.

Hvor kan man købe grimer, som passer til et shetlænderføl??
Når nu lillefølbasse skal herhjem, skal han så gå sammen med en anden shetlænder (løsdrift) eller skal vi dele skuret op, så de kan stå ved siden af hinanden, og bare se/høre hinanden? Han har været vant til at stå i boks med sin mor.

Hilsen Camilla.

(han er rødbroget, hingst, shetlænder, bliver ca. 92 høj. Navneforslag modtages gerne????)
0
0
Svar på denne tråd

Skuret
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 13:55
Jeg ville ikke dele skuret op, hvis det er stort nok til at de kan være der samtidig og de ellers bliver gode venner, så vil de nyde hinandens selskab.

Vi havde problemer i vores skur hjemme, at den ene hest ikke ville lade den anden komme ind, det løste vi ligesom de gammeldags lidt halvfarlige spiltove:
Med en løs bom; Vi hængte en gammel sengegavl op midt i gennem skuret, så højt at hestene ikke kunne komme til at få benene over ved at sparke. I enden inde i skuret sad en kort kæde der gik ind i væggen. I den anden ende et langt reb, der gik helt op i loftet. Så kunne de være der begge to, se og røre hinanden og skubbede de til bummen kom den tilbage til dem selv igen...
Hvis dette ikke var forståeligt vil jeg gerne se om jeg kan finde billeder af det til dig...

Navne forslag?
Jeg kom til at tænke på Boris, fordi han sikkert er en lille bisse, men ellers har jeg ikke lige noget :-)
Mette - Defineret Ponyrytter  |   Mød mig og mulerne på min hjemmeside  |   Voksne er børn, der glemmer at lege
0
0
Svar på denne tråd

dele op
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 14:36
hey..
jeg kan ikke sen nogen grund til at skille dem ad, med mindre de flyver i totterne på hinanden hele tiden..

Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget
0
0
Svar på denne tråd

hej Camilla
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 21:35
Han skal da hedde filur,skal han ikke ? Hilsen Graven
:-D :-D
Få ledige Staldpladser tilbydes på stedet for hestevelfærd.
0
0
Svar på denne tråd

Ikke deles op
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 08:27
Jeg ville ikke dele skuret op - han får garanteret brug for alt det selskab han overhovedet kan få når han bliver taget fra moderen :-)

Så - medmindre der er konstant ballade - vil jeg bestemt mene at de bør gå sammen.

Navneforslag:
Anton
Baronen
De bedste hilsner
Christel
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider