Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Balance sadel
Forfatter: 
Dato:  24-10-2004 19:58
hej jeg var på balancesadel seminar i dag. Jeg prøvede forskellige sadler på Woody og fandt en der passede ham og mig perfekt. jeg vidste ikke at heste kunne svæve;-) Eller at det kan føles sådan når de får den rigtige sadel på. Den koster 15600 kr. er det dyrt for en god sadel?
0
0
Svar på denne tråd

Tjaaaaa.......................
Forfatter: 
Dato:  24-10-2004 20:13
Det er 900 kr. mindre end jeg har givet for min hest, så jeg synes jo det er dyrt, set i det perspektiv ;-D

Til gengæld tror jeg ikke det er dyrt, hvis det er en kanon sadel, som både passer hest og rytter godt.

Og er det i et mærke, som holder prisen rimeligt som brugt, ja så er det jo ikke dyrt.

MVH charlotte
0
0
Svar på denne tråd

har en magen til
Forfatter: 
Dato:  24-10-2004 20:23
er det de sadler der var omtalt i hest og rytter for nogen tid siden ? dem der ligner barok sadler? jeg har en virkelig lækker baroksadel der kun vejer 6,5 kg og koster 11500 fra ny. den er lavet af samme sadelmager som branderups sadel og er faktisk magen til (undtagen prisen). den gør også at hestene svæver og bliver meget fri - den kan nemlig ikke klemme nogen steder og er trukket langt tilbage i puderne foran hvilket giver stor stor skulderfrihed. Jah -den har da lige kostet en del mere end min pony hvilket virker ret fjollet, selv på mig. Men den er bare så lækker at ride i at jeg ikke kunne affinde mig med nogen anden. og livet er sgu for kort til dårlig kvalitet når det ´"kun" drejer sig om få tusinde kroner. jeg er lige så fattig som en studerende , og jeg bor på værelse. men på et år lykkedes det mig at spare sammen, så nu har jeg forhåbentlig en sadel i 20 år.
ps. min er købt på www.klassisk-dressur.dk , der er også et billede. den hedder barok sadel.

Rid smukt
Rid Klassisk.
0
0
Svar på denne tråd

Hej Aurica!
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 01:35
Tak for sidst. Så har i også fået en balance sadel, hvor er du heldig :-)
Jeg skal til seminar med Cille i morgen og finde en sadel, glæder mig meget!
Jeg har bare ikke pengene til den endnu, så det må komme med tiden. Nu kan jeg da i hvert fald finde ud af hvilken model jeg skal have.

Excellence can be attained if you...
Care more than others think is wise, Risk more than others think is safe,
Dream more than others think is practical,
Expect more than others think is possible

Medlem af Pat Parelli sekten!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider