|
|
| undertrøjer??? |
|
|
Jeg overvejer at købe en undertrøje til lille Homestyle, hvilket mærke er bedst? og hvilken str. vil i tro han skal bruge, han er en engelsk fuldblod på 163?
Hilsen Marianne
Een gang Fuldblod... altid Fuldblod!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lycra... |
|
|
Xantho havde en i rent bomuld da han gik med dækken, men det var ikke rigtig nogen succes, den rutchede rundt med dækkenet, så han ikke kun blev udløs på skuldrene men nu også i manken! Ud kom den, men jeg nåede aldrig at få købt en ny, for så var det forår, og han har ikke haft dækken på siden.
Jeg fik anbefalet at købe en i Lycra og har stået i stald med nogen der brugte en sådan. Den lå helt fast på hesten, så den ingen mærker fik, så det vil jeg anbefale dig.
Deres var blå, det er det eneste jeg ved, også at de købte meget af deres udstyr i Hööks, men det lover dig jo ikke at den var derfra.
Xantho er 147 og ret bred, han brugte str M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hoppe på 160 |
| Forfatter:  |
Eva |
| Dato:  |
20-10-2004 22:51 |
|
som er en bred oldb/xx blanding, gjordmål 195 cm, bruger Full i lycra fra Hooks og den sidder fint - dog er elastikken rigeligt fast og der skal sys et stykke lammeskind til at beskytte mankestykket for at undgå gnavesår der.
Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undertrøjer virker ikke |
hellevj |
21-10-2004 11:59 |
|
på mine heste - har ellers prøvet lidt af hvert.
Det, der virker er et Rambo dækken - de slider ikke, men koster en arm ...
mvh
Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min hest |
LBrohus |
22-10-2004 12:28 |
|
er 165 og bruger en L.
Køb noget der er åndbart.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet