Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvornår?
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 19:57
Hej..:)

Hvornår tager I ca. Jeres heste ind om aftenen?
-og hvorfor lige på det tidspunkt?

Mvh Julie :)
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 19:59
Klokken fem, og det er kun fordi der bliver fodret fast halv 6, så kan de lige slappe af og gumle lidt halm i en halv time...

Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...

Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
0
0
Svar på denne tråd

rimelig sent
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 20:02
Mine kommer ind omkring kl. 21 - synes ligeså godt de kan gå og røre sig lidt istedet for at stå i boksen og æde halm, de er jo ikke så gamle (4) og rides ikke pt. Og de er da heller ikke gået ind selv (de kan gå ind i forrummet i stalden og stå i læ, selv når det regner skal jeg fløjte ud af døren efter dem. Om morgenen når jeg kommer med mad ved 7-tiden har de dårligt tid til at spise den fordi de vil ud.

Jeg har tidligere blot ladet dem gå frit ind og ud af boksene som en slags løsdrift, men da deres hø og øvrige mad er rationeret, den ene skal have dobbelt så meget som den anden, så bliver de spærret inde, ellers render de og stjæler og jeg aner ikke hvem som har fået hvad.

:Pia
.
0
0
Svar på denne tråd

kl. 19.00
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 20:13
Iøjeblikket kl. 19.00, da jeg gerne skulle være færdig med at, træne mine heste på dette tidspunkt.

Fordi det er mørkt og hestene venter på at komme ind.

Senere på vinteren er det ved 17 tiden.

Kedsomhed er, når dagens højdepunkt er
at sidde og knipse til en nullermand.

Garfield

0
0
Svar på denne tråd

aften....
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 20:22
De kommer ind sent - de har godt af at være ude - siger deres mor - det er også hende der muger ud :-D
0
0
Svar på denne tråd

Når det
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 22:03
bliver mørkt. :-)

Om vinteren kan de komme ind lidt før hvis vejret er helt ad h.. til og de alligevel bare står og glor ved hegnet. Det er dog sjældent at de gør det.
0
0
Svar på denne tråd

Mine....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 19:35
kommer ind ved 19 - 20 tiden nogle gange senere, men da jeg snart skal igang med at tilride min vallak varer det ikke længe før de kommer ind lidt tidligere, så han når at blive tør. Men ellers er jeg enig med de andre. De har godt af at stå ude så længe som muligt.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider