|
|
| Vilde biotin-priser??? |
| Forfatter:  |
GitteN |
| Dato:  |
24-10-2001 19:47 |
|
Kan det virkelig passe, at prisen på biotin er steget voldsomt det sidste halve år? Jeg var nede i den lokale butik og prisen for hvidløg/biotin pulver var steget fra 79 kr (det gav jeg for det for ca. 6 mdr. siden) til langt over 200 kr (der er ca. til 30 dages forbrug). Da jeg spurgte ekspedienten sagde hun, at det var fordi prisen på biotin var steget!!! Det synes jeg dælme var noget af en stigning...er der andre der har hørt noget lignende?
v.h.
GitteN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Vilde biotin-priser??? |
|
|
Jeg købte en kur sidste sommer, og har lige købt en igen, og her er prisen den samme. Det var for 2 kg fra Blue Hors, og jeg ved at 1 kg's bøtterne også koster det samme endnu.
Venligst Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Manuela |
26-10-2001 11:39 |
|
Hej...
Priserne på biotin er altså vildt høje efter min mening!! Jeg har lige købt et kilo fra St. Hippolyt og det kostede 259 kr men Blue hors er dyrere... Jeg tror nok at det er til 2 mdr.s forbrug...
Mvh. manuela
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Vips |
26-10-2001 22:21 |
|
Vores lokale foderstof fortalte mig også for et par måneder siden, at Stormøllens Biotin 170 var steget til det 5-dobbelte. Så gik jeg på Nettet og fandt en leverandør, hvor prisen stadig er den samme, som for ½ år siden. Og senere fandt jeg ud af, at min smed også sælger det - til samme pris nemlig kr. 125,00 for 5 kg.
Hilsen Vips
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet