Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Roepiller, Travo E og Vahto...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2004 11:16
...hvor fåes det tættest og billigst på mig (jeg bor i Rødovre - hesten i Taastrup)?

Jeg har googlet den og kom frem til noget der hed Lærkegården i Munkebjergby. De har alle tre ting og Vahto´en er endda meget billig (110kr). Men de bringer kun ud til Vestsjælland :-( (mod 50kr hvis ordren er under 1000) og da jeg ikke bor på vestsjælland og derfor selv skal køre der op vil det koste mig 150kr i benzin :-(.

Er der nogen der har nogle gode alternativer :-)?

Mvh
Winnie
Hvis man regner med belønning for sin godhed, er det ikke godhed, men beregning (i)
Min HP - Tag et kig
0
0
Svar på denne tråd

Roepiller, Travo E og Vahto
Forfatter: 
Dato:  03-10-2004 22:57
Hejsa

Jeg kender ikke Vahto, men nedenstående har ihvertfald travoE og roepiller, de ligger i hedehusene/stærkende

tjørnehøj mølle

mvh

Anne
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 08:23

...tak for hjælpen :-)! Men dit link virker ikke :-(.

Mvh
Winnie
Hvis man regner med belønning for sin godhed, er det ikke godhed, men beregning (i)
Min HP - Tag et kig
0
0
Svar på denne tråd

Du kan
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 14:35
prøve Maxsø Dyrefoder på Islevdalsvej (www.maxsoe.dk). Jeg tror de har alle 3 ting.

Birgitte
0
0
Svar på denne tråd

Her er det rigtige link
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 17:06
Tjørnehøj Mølle

Mener også at de har Vahto.

Pia

"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"
"The soul that beholds beauty becomes beautiful"

0
0
Svar på denne tråd

Hej Pia & Birgitte!
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 18:48
Jeg har i mellem tiden inden i svarede, været i Maksø og der fåes ale 3 ting til følgende priser:

*Travo E sport 25kg = 290kr (har set det til 264kr men benzin til bilen oven i, er der ikke noget at spare :-(.

*Roepiller 25kg = 75kr (har set det til 60kr, men med benzin til bilen oven i, er der ikke noget at spare :-( tværtimod.

*Vahto 0,5 liter = 139kr (har set det til 110kr, men med benzin til bilen oven i, er der ikke noget at spare :-( tværtimod.

Så jeg køber foderet hos Maksø indtil videre :-).

I øvrigt tak for hjælpen :-)!

Mvh
Winnie
Min HP - Tag et kig
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider