|
|
| øje der virkelig drypper |
| Forfatter:  |
Snulvin |
| Dato:  |
24-09-2004 09:19 |
|
i går da jeg var ved hestene opdagede jeg at Fotains øje virkelig løb, som når vi andre græder.
og så Kløede det helt vildt han kom hen og ville have mig til at kø ham på øjet (øjnlåget)
det var kun det ene øje og han havde ikke noget sidende idet. jeg rensede det med noget kogt vand og så vil jeg se i dag om det er der stadig men hvad kan det være?
er der nogen der har en ide.
hvis det bliver værre og hvis det bliver ved skal dokter dyr selvfølgelig kigge på det men jeg vil lige se tiden lidt an.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
for mig lyder det som om den har fået noget i øjet, det behøver jo ikke være så stort du kan se det. det kan være det er nogle bakterier, hvis en flue har ramt den i øjet og efterladt noget.
Prøv at vask det i kogt vand et par gang om dagen i nogle dag hjælper det ikke, så spørg dr. dyr.
Prøv noget nyt på grillen/panden eller ovnen. Gedekød i forskellige variasioner, henvendelse til Engbo geder.Engbo geder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Det havde min hest osse i sommers, da dyrlægen alligevel var ude, kiggede han lige på øjet...
Min hest havde stoppede tårekanaler også bliver det jo nød til at komme ud et andet sted...
Så ring til dyrlægen, så kan han tage stilling til hvad der skal ske...
Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...
Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjælp til |
suller |
24-09-2004 18:13 |
|
hej jeg havde selv en pony der havde det satte sig til betændelse.. men jeg fik en til at se på det... og hun gav mig et godt råd og det gik også væk... ved tårekanalen skal du holde din finger i et stykke tid til hesten bliver "urolig" og nede under øjet i øjenhulen er der et sted hvor der er plads til en finger og der holder du også din finger ind til hesten bliver "urolig" det gør du to gange om dagen før du rider og efter... prøv det.. det virket for min... nadia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er holdt op |
Snulvin |
25-09-2004 20:29 |
|
der er intet med hans øje nu det ser så fint ud som det kan sa det har nok bare været noget forbigående.
så dokter dyr springer vi over denne gang
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet