Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvornår vinter dækken?
Forfatter: 
Dato:  27-09-2001 23:02
hvornår får jeres hypser vinterdæknet på?
¤Sara¤.
-It's nice to be important, but it's more important to be nice!

0
0
Svar på denne tråd

Re: Hvornår vinter dækken?
Forfatter: 
Dato:  28-09-2001 11:58
Hej min hest og pony har fået dæken på og de er rimelige tykke ( altså dæknern Hilsen Sofie Annerup
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-09-2001 17:02
Hej Sara
Min hest plejer at få dækken på, når temperaturen kommer under frysepunktet.
M.v.h. Bente
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-09-2001 19:43
For det første hvilken type hest har du, er den spinkel hvilken race. Er det f.eks en fuldblod ville den nok have haft dækken på i et stykke tid nu, hvor en oldenborg nok ville kunne vente. Jeg giver altid min dækken på når nat-temeraturen er 10 grader eller lidt under.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  03-10-2001 10:33
Hejsa,

Min hest står ude dag og nat helt ind til midten af september. Uden dækken. På den måde sætter han selv den pels han skal bruge. Når han så kommer ind, får han stadig ikke dækken på. Men når pelsen bliver for tyk til at jeg kan træne ordentligt, så bliver han barberet, og så får han et overgangsdækken på. Når det så bliver rigtig koldt skifter jeg til vinterdækken.

Hvis din hest har stået uden dækken indtil nu, synes jeg det er for meget at give den et vinterdækken på med det samme. Start med et overgangsdækken, ellers får den det alt for varmt.

KH
Maria
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider