Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Økologisk foder
Forfatter: 
Dato:  09-03-2016 20:27

Hej HN

 

Jeg kigger pt lidt på økologisk foder til min hest, men synes det er svært at finde ud af, hvad der er godt til prisen.

Har kigget lidt på HorseLux Care, som umiddelbart lyder godt og er til at betale.

Hvilke erfaringer har I med økologisk hestefoder?

 

Mvh øko-hippie Maja ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 vil bare sige..
Forfatter: 
Dato:  10-03-2016 07:28

..at jeg syntes det er en storartet ide! Selvom jeg ikke har noget "at byde ind med". Vores islændere får økologisk wrap, ad libitum. Det er der 3 grunde til; 1) vi støtter økologisk landbrug 2)Vi vil gerne være med til at passe på vores jord 3)Vi bruger desuden hestepærerne til grøntsagsdyrkning, som også er 100% økologisk :)

Så godt initiativ! Det er ikke kun hvad man "putter" i hesten, men også hvilket aftryk produktionen af hestes foder efterlader, på naturen :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-03-2016 07:23

horselux care er udmærket foder man skal bare vide at der går meget lang imellem at de blander økofoderet så man bliver nødt til at fodre med foder der er gået over dato engang imellem indtil de blander nyt økofoder.Det er fordi de ikke sælger så meget af dette foder.Men ved at sverige hvis er begyndt at købe af det også så må håbe det gør en forskel ,vi vil nemlig gerne selv bruge care men er ikke så glad for at fodre med foder deer for tit går over dato.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mühldorfer Hestefoder
Forfatter: 
Dato:  21-03-2016 19:47

Hej

 

 

Prøv at tjekke Mühldorfer Hestefoder ud, det har et spændende foder program, der er også øko foder

 

Det er ligeledes GMO frit.


Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider