Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Tandlæge
Forfatter: 
Dato:  12-11-2015 22:49

Jeg har tidligere brugt en tandplejer ved navn Ole. Han er fra Island og har tidligere haft wellness sted ved Århus som jeg ved han ikke har længere. Er der nogen der ved om han stadig kører rundt og ordner tænder?

VH Sussie

0
0
Svar på denne tråd

Ole på Egely
Forfatter: 
Dato:  13-11-2015 12:23

Nej, det tror jeg ikke han gør: stiften.dk/aarhus/de-maa-danse-paa- min-kiste

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ole fra Island.
Forfatter: 
Dato:  13-11-2015 16:58

jeg havde ham på besøg så sent som d.8. Januar i år til mine heste. Han stod ,så vidt jeg forstod på ham, overfor en flytning med familien til Fyn, men ville herefter "samle sammen", så han kunne tage nogen hele dage og køre ud i Jylland, alt efter hvordan der var samlet besøg sammen.

Jeg har desværre fået hans nr slettet pga ny tlf, men på FB er hans nr og det virker mig meget bekendt, så det er nok det jeg har fået fat i ham på dengang. Det nr er 30303007. Hvis du får fat i ham på det nr, så skriv lige her i tråden, for jeg skal have ham på besøg først i det nye år igen ;)

0
0
Svar på denne tråd

Tandlæge
Forfatter: 
Dato:  14-11-2015 15:30

Hej Hanne

Tusind tak for dit svar. Det er også det nr. jeg har fundet frem men har ikke kunne få fat i ham. Men nu jeg ved at han stadig kommer ud vil jeg forsat prøve. Jeg skal nok give besked hvis jeg får fat i ham.

0
0
Svar på denne tråd

Ole køre inu
Forfatter: 
Dato:  14-11-2015 23:31

Ole køre stadigvæk ud og ordner tænder' havde ham ude for et par månede siden, han bor på Fyn nu men kommer stadig væk til Århus

0
0
Svar på denne tråd

Ole fra Island.
Forfatter: 
Dato:  17-12-2015 09:41

Fik du fat i Ole fra Island på ovenstående nr ? ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider