I LANG tid har jeg forsømt at gøre noget ved de rastafari lokker, der opstår i man og hale på mine hårfagre højlændere.
Nu skulle jeg få rettet op på min forsømmelighed i løbet af sommerferien. For at lette opgaven har jeg købt en sprøjteflaske med "Coat Shine". Der står godt nok ikke noget på flasken om man og hale, men i forretningen sagde de, at det virkede, især hvis man vaskede først. Jeg husker det sådan, at det skulle på, mens hårene stadig var fugtige, men det står der heller ikke noget om på flasken. Nu har jeg forsøgt med en enkelt pony som start, så i morgen får jeg se, om det er nemmere at rede igennem.
Men, altså, hvordan har man dog fundet på at tilsætte en påtrængende 1960er-agtig parfume til et produkt beregnet til heste? Den minder mig bare om piger med touperet hår, mængder af sort mascara og næsten hvid læbestift. Urk! Hvis det ikke var fordi Eilidh havde sådan en stærk personlighed, tror jeg, at hun ville blive mobbet af de andre på grund af den lugt!
ER der ikke nogen, der kan anbefale nogle alternativer? Ud over 100 strøg med børsten pr hest pr dag.