Hej Louise
Jeg for dit svar! Jeg vil se nærmere på Lamin Forte! 
Og jeg tror godt, at du må linke til dit blogindlæg herinde?? 
Heldigvis ser det ikke så sort ud for vores pony, som det desværre gjorde for din. Dyrlægen er ret optimistisk
Især fordi hun har det allerbedst, når hun er i arbejde, og ligesom får hostet krillerne i halsen op dér.
Hendes hoste har fortsat været aftagende, men i går fik hun desværre tilbagefald og hostede meget voldsomt meget af dagen. I går blev hun sat på græs for første gang fra morgenstunden. Ellers har hun kun været på græs eftermiddag og aften og så på jordfold resten af dagen. Så vi overvejer selvølgelig, om der er en sammenhæng - eller om der blot er meget pollen i luften lige nu...
Hun har nu været på Beta Glucan i fem dage, og det har tydeligvis ikke haft nogen effekt endnu (hvilket jeg dog heller ikke forventede efter så kort tid).
Så lige nu er hun på: Beta Glucan, Secreta Pro og Blue Hors Ventilator.
Ingen af delene har "kureret" hosten indtil videre, men nu kører vi hende gennem de 40-50 dages Beta Glucan kur, og så må vi tage den derfra
Vi venter med at prøve flere produkter, til vi er igennem de ovenstående, da det ellers vil være umuligt at sige, hvad det er er, der evt. virker.
Jeg kunne også godt tænke mig at prøve en Micro Vital kur på hende (også fra Hippolyt), da jeg har hørt meget godt om dette produkt i forhold til at styrke immunforsvaret, men det må vente.
Dyrlægen kommer snarest og tilser hende igen, og så må vi se, hvad anbefalingerne lyder på.
Hun er heldigvis stadig sprængfyldt med energi og vil meget gerne arbejde!