Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Forsikring, hvilken??
Forfatter: 
Dato:  02-05-2015 09:40

Hejsa!

Nu skal det være..

Syns det er så sindsygt dyrt at ha dem forsikret, da jeg skal ha sygeforsikring.(det er mest for sygeforsikringens skyld)

Men da jeg er en af dem der ringer til min dyrlæge, bare der er det mindste, syns selv hun at det ville være en rigtig god ide!

Har hørt meget godt om dansk hesteforsikring. Det vil blive 12.000kr om året. AVS! Men tror nu nok det bliver tjent ind.

Men jeg vil meget gerne hører jeg andre hvad i bruger og priser.

På forhånd mange tak!

Hilsen Pia

Inkarneret Connemarafan!

Nu igen med DV!

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  03-05-2015 09:50

12.000? Hvor mange heste skal du forsikre?

Jeg har selv Dansk Hesteforsikring til min hest og han er livsforsikret for 20.000 kr og sygeforsikret. Det koster 3000 kr om året. Livsforsikringen er kun på det høje beløb fordi sygeforsikringen dækker op til hvad den er livsforsikret for.

Hilsen Rikke

Nu med rød musse
Brettings Alapay

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-05-2015 06:02

Hej Rikke!

Ja syns også det lyder vildt, og jeg har endda kun to.

Den ene skal ha liv på 60.000kr samt udvidet sygeforsikring. 7000kr om året.

Den anden 20.000kr på liv og udvidet sygeforsikring. 3000kr om året.

Hilsen Pia

Inkarneret Connemarafan!

Nu igen med DV!

0
0
Svar på denne tråd

Forsikring
Forfatter: 
Dato:  04-05-2015 11:44

Jeg har også min forsikret ved Dansk Hesteforsikring. Han er liv- og uanvendelighedsforsikret for 50000 kr og har udvidet sygeforsikring. Jeg giver ca. 11500 kr om året. Det er mange penge, men jeg er meget glad for forsikringen og jeg synes det er en fantastisk sikkerhed at have. Særligt efter at den udvidede sygeforsikring er ændret således at der er en selvrisiko på 1120 kr PR SYGDOMSFORLØB - og derudover dækker den 100 %. Det er da en kæmpe tryghed at vide at uanset hvad der sker, så skal jeg max betale selvrisikoen.

Godt nok er det mange penge jeg lægger til side hver måned, men det bliver jo bare regnet med ind i budgettet og dermed undgår jeg uventede store regninger :-)

*** Hilsen her fra ***

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

0
0
Svar på denne tråd

1111111111111
Forfatter: 
Dato:  07-05-2015 13:59

Det eneste jeg kan sige er, at du ihvertfald skal holde dig langt væk fra First Horse......

Der bliver man nemlig smidt ud hvis man bruger sin sygeforsikring..:(

Diva..)))

1
2
Svar på denne tråd

123654
Forfatter: 
Dato:  07-05-2015 16:32

Diva! :)

Har hørt meget dårligt om first horse, så dem kommer jeg ikke til at bruge.

Ja det er mange penge man skal ligge til side pr. mdr. Men det er netop den sikkerhed det giver at ha dem sygeforsikret jeg gerne vil ha.

Syns jeg ligger en del penge hos min dyrlæge.

Hilsen Pia

Inkarneret Connemarafan!

Nu igen med DV!

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  08-05-2015 09:39

Hej

Nu skriver du at de skal livsforsikres - er du obs på at det er rigtigt svært at få liv udbetalt, det kræver nærmest at hesten falder død om eller skal aflives iht dyreværnsloven.

Prøv evt at overveje liv/uanvendelighedsforsikring i stedet

Min er blevet for gammel til forsikring, men jeg betalte knap 5000 om året i KDH for uanvendelighed og sygeforsikring

Hilsen Anne

nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd

dansk hesteforsikring
Forfatter: 
Dato:  08-05-2015 14:58

har jeg lige taget til min nye hest 30.000 kr i liv og 30.000 i sygeforsikring...3500 kr årligt(sygeforsik dækker op til de 30.000kr).

Min tidligere hest faldt død om af akut hjertestop efter en skridt tur...så det kan ske

Alm brand har lavet deres om så de er blevet meget ringe, samt skal man have 3 forsikringer samlet for at være kunde der det kommer til at koste dem dyrt(som med first).-

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider