Ville gerne have et sadelskab, der hænger på trailer døren, men der hvor jeg har købt den fraråder de det da de ikke mener det er godt for døren og der er risiko for at denn bliver trukket skæv og derved ikke kan lukke ordentligt. Har kigget på dette.
Har en Ifor williams trailer.
Nogen der har erfaring med om det fungerer eller om det er noget møg?
jeg har selv haft det på min trailer, jeg synes det var noget møg, det tog meget plads foran, så det blevet meget klaustrofobisk. Udover det er der dårligt nok plads til en sadel, så man skulle masse det ind, ikke fedt med en dyr sadel. Og så har jeg prøvet flere gange, at løse ting er røget ud af sadelrummet.
Næste gang vælger jeg en trailer med indbygget sadelrum.
... samme overvejelse, men har valgt den fra igen, da jeg var bange for at døren ville blive skæv og at det ville genere hesten med noget foran sig (min kan godt lide at have god plads i traileren).
Jeg har set på de kasser man kan sætte på, da jeg var i Herning i år, og mener heller ikke at der ville være plads i dem til min bomløse sadel, der jo både er lang og bred.
Den fungerer fint - måske lidt bred til bagsædet, men det går - der er plads til nummervest, hjelm og andre småting inde under sadlen. Trensen har jeg hængende på en krog jeg har siddende på nakkestøtten (taskeholder fra Rema)
(Hvis du er med i Hareskoven d 17/5 kan du se den )
Har man råd - eller kender en dygti handyman der kan lave en kopi - er sådan en her også smart http://www.saddlefly.ch/com/en/