mit græs er slet ikke klar til indgræsning endnu, det har kun skiftet farve til grønt og på de solrige pletter er det begyndt at vokse.
Jeg begynder først indgræsningen når hele marken er blevet grøn og græsset er i tydelig vækst... nogle år har jeg påbegyndt det allerede i starten af april andre, år har vi næsten været henne i slut april før græsset har været klar.
Så det hele afhænger af om du har marker nok så græsset ikke dødbides og som andre skriver er græsset i startvækst, stresset pga kolde nætter.. men 20 minutter om dagen mener jeg ikke skader hestene..
men jeg kan godt mærke på mine heste, de ikke rigtig gider wrap.. nu vil de altså ha græs og sommer 