Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Opstaldning i Nordsjælland søges
Forfatter: 
Dato:  01-04-2015 09:28

Hej,

Jeg søger et sted at stå med min hest :-D - har ingen anelse om hvad der er af muligheder.

Jeg ønsker følgende faciliteter;

  • Ridehus
  • Gode Tur muligheder
  • Masser af foldtid
  • Gerne "næsten fuldpas" da jeg ikke har mulighed for at komme hver dag.
  • Et hyggeligt og afslappet miljø
  • Max. pris kr. 2500,-

 

Jeg bor Gentofte og søger i en radius af 25 km.

Jeg håber nogen kan anbefale noget.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Farum???
Forfatter: 
Dato:  01-04-2015 12:36

Hvis Farum kunne have interesse, så tag evt. et kig på min annonce :)

www.hestegalleri.dk/marked/ opstaldning/loesdrift-i-farum/ 993735

 

Vi har godt nok ikke ridehus på stedet, men BRF ligger ca. 15 min skridt herfra.

 


Sagde Josephine

 

Med sine to soulmates og guldklumper

Maphard & Nuller <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-04-2015 22:16

Kan ligeså godt sige at du ikke finder noget til den pris i det område med de krav. :-) Så enten må du længere ud på landet, gå op i pris eller slække på dine krav.


- Sascha & Heimdals Golden Champ <3

Nathi og Fame - nyd hinandens selskab på de evige græsmarker

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

- 15% rabat på alle Königs ridestøvler! Klik her

1
0
Svar på denne tråd
 
 ÆNGERE VÆK......ANYONE
Forfatter: 
Dato:  03-04-2015 08:35

He Sascha,

 

Det har du nok ret i - HVIS JEG SIGER NØDEBO - ESPEGÆRDE - TIKØB , SOM YDRE GRÆNSE ER SÅ NOGEN DER KAN HJÆLPE MED ET GODT BUD????

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  03-04-2015 08:44

Hej,

prøv at søge på brødeskov hestepension i Hillerød, de har det du søger dog ikke ridehus, men en super bane man kan ride på året rundt :-)

der er ridehus i nærheden som man kan leje sig ind i.

 

Hilsen Majken

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-04-2015 16:36

Orehøjgård i kr. værløse, mini ridehus, bane bliver bygget, løsdrif og boks

 

se mere her

 

http://orehoejgaard.dk


 


western,skovturs, distancerytter som rider på hesten over dem alle
nemlig selveste Whitey

Hilsen

Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-04-2015 20:35

Jeg kender ikke det område så godt, men jeg ved der er masser i Hillerød, så hvis jeg var dig, havde jeg taget bilen og kørt derud og kigget på stederne. :-) Det er sådan jeg har fundet mine opstaldningssteder (Y)


- Sascha & Heimdals Golden Champ <3

Nathi og Fame - nyd hinandens selskab på de evige græsmarker

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

- 15% rabat på alle Königs ridestøvler! Klik her

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider