Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Prestige sadel
Forfatter: 
Dato:  08-03-2015 16:16

Hejsa

 

Hvilken Prestige springsadel model vil I anbefale?

Skal ligge på en dv vallak på 7 år på 173 cm.

 

Vh Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prestige
Forfatter: 
Dato:  08-03-2015 21:33

Det handler jo også lidt om hvad du kan lide. Er du sikker på Prestige passer til din hest?

 

Jeg kan godt forstå du gerne vil have Prestige, det er nogle afsindigt lækre sadler. Det er også fedt at bomvidden kan ændres, men jeg ville nu nok alliere mig med en sadelmager stadigvæk ;)


I am not young enough to know everything (Oscar Wilde)

~

Prestige Eventing springsadel sælges: http://bit.ly/1De0gks

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prestige
Forfatter: 
Dato:  09-03-2015 03:01

Jeg har sadelmager indover ?

Han siger jeg bare skal finde en og så tilpasser han bomvidden og uldstopningen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 prestige
Forfatter: 
Dato:  09-03-2015 21:54
Den Prestige eventing jeg har til salg er ultralækker. Hvis du kan finde sådan en med uldstopning så kan den anbefales, men der er ikke mange af dem :-)

I am not young enough to know everything (Oscar Wilde)

~

Prestige Eventing springsadel sælges: http://bit.ly/1De0gks

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider