Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 nogen der køber foder hos zooplus.de?
Forfatter: 
Dato:  11-02-2015 21:57
Hej

Er der nogen herinde der køber hestefoder der? mindes jeg har forsøgt men fik afslag fordi de ikke måtte sende dette foder over grænsen pga aftale med danske sælgere.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 gør det hver mdr
Forfatter: 
Dato:  11-02-2015 23:46

jeg køber alt mit foder både til hestene, kattene,kaninerne og fuglen hos zooplus.de, og har gjort det i snart i 1 år uden problemer

springer lidt imellem hvad de har, men oftes er det eggersman og marstall jeg køber

www.zooplus.de/shop/pferde/ pferdefutter

 

men den danske side er også kommet med vedr hestefoder

www.zooplus.dk/shop/hest/hestefoder

 

hvad er det for noget foder du ikke kan købe?



0
0
Svar på denne tråd
 
 eggersmann
Forfatter: 
Dato:  12-02-2015 15:07
Eggersmann senior kunne jeg ikke købe

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-02-2015 17:20

på den danske kan du købe Eggersmann EMH Senior Müsli

ja den er også på den tyske. nu er mine ikke seniorer endnu, men har ingen problemer med at købe andet foder fra eggersmann på den tyske side

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 foder fra Tyskland
Forfatter: 
Dato:  13-02-2015 10:06

Hej

 

Ellers er der http://www.pferdefuttershop.de/ de forhandler rigtigt mange mærker

 

fragt er 5 euro pr 25 kg, tror måske at zooplus er en lille smule billigere mht fragt, men det afhænger af hvor meget du køber

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-02-2015 00:24

zooplus.de koster 9,90 euro i fragt, uanset hvor meget kg man køber.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Zooplus
Forfatter: 
Dato:  14-02-2015 16:22

Køber hundemad der. Skal jeg til at købe hestefoder selv, så ville jeg bestemt også gøre det gennem zooplus, hvis de har de rette mærker. :)


Mvh. Janni <3

**Snart med egen ismule!** :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider