Sagen er den at vi i stalden har en hoppe som er hvinsk .. Hoppen har været under hormonbehandling tidligere og er nu (i november) blevet caslick opereret .. Hesten har fungeret godt efter operationen - men er nu begyndt at vise samme tegn i ridningen, som før behandling og operation ..
måske nogle af stingene er sprunget op tænker jeg?
Den kan jo også have fået en infektion i børen - eller have en cyste...
Når det er sagt så oplevede jeg et kort tilbagefald med min - dog ikke i forbindelse med en calickoperation - hun fik sprøjtet en cyste for år tilbage og der havde hun et lille tilbagefald første gang hun havde ægløsning i den side hun havde haft problemer - det varede dog kun få dage og der har intet været siden.