Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Caslick opereret hopper - erfaringer ?
Forfatter: 
Dato:  26-01-2015 20:45

Godaften ..

 

Sagen er den at vi i stalden har en hoppe som er hvinsk .. Hoppen har været under hormonbehandling tidligere og er nu (i november) blevet caslick opereret .. Hesten har fungeret godt efter operationen - men er nu begyndt at vise samme tegn i ridningen, som før behandling og operation ..

 

 

nogen som har oplevet det før??


 

- Anne Mikkelsen -

 

Heste er ikke mere skrøbelige end vi gør dem!

 

Stamtavlen afgører ikke hestens potentiale

- det gør rytterens dygtighed!

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 sprunget op
Forfatter: 
Dato:  26-01-2015 21:26

måske nogle af stingene er sprunget op tænker jeg?

 

Den kan jo også have fået en infektion i børen - eller have en cyste...

 

Når det er sagt så oplevede jeg et kort tilbagefald med min - dog ikke i forbindelse med en calickoperation - hun fik sprøjtet en cyste for år tilbage og der havde hun et lille tilbagefald første gang hun havde ægløsning i den side hun havde haft problemer - det varede dog kun få dage og der har intet været siden.


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider