Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hævet på ene side af forben??
Forfatter: 
Dato:  08-01-2015 14:14

Hej HN!

jeg ville høre alle jer kloge menesker Om i har noget bud på, hvad der kam være galt med min pony.. Da jeg kom ud til hende her for en time, havde hun et hævet forben, men kun på den ENE side af benet. Da jeg mærkede på det, føltes det en smule "svampet". Hun er lidt varm nede omkring kodeleddet, dog er hum slet øm. Jeg har kølet benet ned, men hævelsen falder ikke. Har i noget bud på, hvad det kam være? Dyrlæge vil selvfølgelig blive tilkaldt!!

hænker at det måske kan være påbegyndene muk, men jeg frygter også det kam være en seneskade :(

tak på forhånd! :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider