Hej HN!
jeg ville høre alle jer kloge menesker Om i har noget bud på, hvad der kam være galt med min pony.. Da jeg kom ud til hende her for en time, havde hun et hævet forben, men kun på den ENE side af benet. Da jeg mærkede på det, føltes det en smule "svampet". Hun er lidt varm nede omkring kodeleddet, dog er hum slet øm. Jeg har kølet benet ned, men hævelsen falder ikke. Har i noget bud på, hvad det kam være? Dyrlæge vil selvfølgelig blive tilkaldt!!
hænker at det måske kan være påbegyndene muk, men jeg frygter også det kam være en seneskade 
tak på forhånd! 