Mine står på pillesmuld og er vældig glad for det af flere årsager. Jeg syntes det giver en rigtig go madras, suger godt og meget lidt spild.
Mht wrap har jeg også prøvet lidt forskelligt, det der fungerer for mig og mine heste, er 2 store hønet, med en ring i enden, så de er nemme at fylde op, de hænger i en karabinhage i ca. 2 m højde i hjørnet.
Mine gulerøder fryser også nu, så har valgt at tage dem ind i bryggerset i en spand, ligesom jeg har været nødt til at slukke for vandet i stalden og slæbe vand i spande, men sådan er det og ha hest om vinteren, når man ikke har millioner til en de-lux-stald;-)
Mvh søs