Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Sojaskrå, holdbarhed?
Forfatter: 
Dato:  05-12-2014 14:34

Håber nogen kan hjælpe mig :-)

Jeg har sojaskrå stående fra sidste vinter. Desværre har jeg smidt sækken ud og har ikke fået noteret holdbarheden :(

Nogen der har et godt bud på om det stadig dur?

Og hvad kan der ske hvis det er for gammelt? Er der "bare" mindre næring i? Eller kan det blive decideret dårligt?

Synes det er svært at vurdere lugten. Smagen virker ikke mistænkelig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mener det er...
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 17:58

Jeg mener, at sojaskrå holde ½ år efter produktionsdatoen. Men henvend dig til det sted, hvor du købte sojaskrå'en,de kan med sikkerhed give dig den rigtige holdbarhed.

 

Men personligt ville jeg ikke bruge noget, der har stået siden sidte vinter, og især ikke hvis jeg ikke kendte holdbarheden på produktet.


Med venlig hilsen

Foderinfo
v. Trine M. Heide
- En hjælpende hånd i foderjunglen!

www.foderinfo.com - med den rigtige fodring kommer du længst!

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 17:29

Tak for svaret

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider