Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Økonomisk, nemt og godt
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 22:15

Hejsa :)

nogen der vil dele ud af hvad i fodre med ?

Min 3 årlige vallak bliver brugt til hyggetilridning let .

Han er en rolig hest og skal forblive sådan . Han er en dv blanding . Omkring 155stg.

Lidt til den tynde side så der skal være guf i det så han tar på .

Hvor meget og hvad ville i give ham ?

Han får 8-10 kg hø om dagen ..

Derud over vil jeg høre hvad i har af gode sager at byde ind med :) husk det skal være nemt billigt og dække min hest behov + fede :)

1
0
Svar på denne tråd

Fodring
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 23:29

Jeg ville give den hø ad libitum, alt hvad en kan spise og så den aldrig løber tør.

Derudover kunne du overveje at give den lucerne med olie, fiberpiller og vitaminer. Det er nemt og billigt.

Hvad får den udover høet i dag? Måske er det nok bare at give den mere hø. Hvilket jo er nemmere og billigt.

2
0
Svar på denne tråd

Forslag til foder
Forfatter: 
Dato:  19-11-2014 07:38

Mit er det samme forslag som ovenstående, mere hø, fiberpiller, vitaminer og olie hvis han ikke kan holde huld. Det er billigt :) Ellers har jeg været meget glad for horselux easy til at få lidt i krybben og være dækket ind med vitaminer. Jeg spædede til med fiberpiller da hun skulle tage på :)

Ejer af det brune tågehorn

0
0
Svar på denne tråd

Billigt og fedende
Forfatter: 
Dato:  19-11-2014 08:05

jeg kender efterhånden flere der har taget på af horselux easy sammen med hø ad lib. En enkelt slemt angrebet af orm fik fiberpiller en periode sammen med.

Tænk i fedt og fiber, da nogle heste bruger meget energi på at omsætte stivelse.

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

Venter 4 welsh føl i 2015 alle er til salg

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  19-11-2014 09:20

Horselux Easy er det fuldfoder jeg kender der er billigst og samtidig lavt på stivelse med organiske mineraler og vitaminer.

Så kan du vælge den "simple" løsning alla vitaminer også tilføje fiberpiller fx for huld eller lucerne e.l

Også hø/wrap ad libitum.

Nu med eget ponydyr

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider