Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Spørgsmål til Passier
Forfatter: 
Dato:  13-11-2014 23:48

Hej hej

Er der nogen der ved hvad det helt præcist betyder når de står på en Passier Optimum at den er customized?

 

Hvordan måler man bomvidden i en Passier?

 

Pfh. tak :-)


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 Passier
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 03:08

Det betyder, at den er lavet efter mål og ønske fra kunden.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Bommen
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 07:09

kan du få tilpasset ved sadelmager :)

elsker mine passier ;)


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Venter 4 welsh føl i 2015 alle er til salg

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bredden
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 07:20

Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Passier....
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 07:52

Tusind tak :-)

Den jeg har kig på er customized og synes bare den ser ud til at have et lidt mere lækkert sæde end de andre jeg har set, som kan se lidt lange og flade ud. Sælger siger dog at det kun er knæstøtterne der er ændret.

Mht. At måle bomvidden, så kan jeg se ud fra billedet i linket, at man måler det sted hvor puderne sidder. Skal man så måle på indersiden af puderne eller ude ved kanten af sadlen?

Vh Mette


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 Passier
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 10:22

Hej.

Du kan skrive en mail til Passier med sadelnr., så får du alt at vide, om netop den sadel.

Jeg fik svar dagen efter.

mvh. Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Passier
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 19:23

ved at kontakte dem kan du få at vide hvordan sadlen var da den forlod fabrikken, der kan være ændret på bommen


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Venter 4 welsh føl i 2015 alle er til salg

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Optimum
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 09:22

ligger i bombredde 27-32cm. Ikke alle Passier kan ændres i bommen, men Optimum kan.

Jeg havde Optimum, som jeg var glad for. Det var hesten desværre ikke, så den er skiftet ud men Albion, som ligger fantastisk på hans brede lige ryg. (Bonusinfo )


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider