Min datters pony taber manen uden nogen umiddelbar grund. Nederst er hans man helt gennemsigtig, og det trækker hastigt opad. Han klør sig ikke, og der er ikke tegn på hverken skæl eller andet. Hårene falder simpelthen bare af ved roden. Det er en ældre pony på 22 år, men han er i fuld træning og går stævner. Der er intet at bemærke på glans i pelsen, træningsenergi mm. Håber der er nogen der ved hvad det evt. Kan være, eller som har erfaring med lign. Problemer. Kan det være svamp? Ponyen står i udendørsboks, på træpiller, har fri adgang til wrap, står med dækken UDEN hals.