Min kære hoppe gennem 13 år, lagde sig ned i mandags og fik fred, 24 år gammel.
Har stadig ikke sendt passet ind, er heller ikke sikker på at jeg gør det...? (det er stadig mit og min kære hoppe,s)
Måske beholder jeg bare passet, kan ikke gå af med det endnu.
(hvis og såfremt at jeg sender det ind, så beholder jeg i hvert fald kopi af alt).
(om der er regler mht. pas, så er jeg total ligeglad, hesten er min, hesten var min, passet er mit og jeg gør som jeg vil)
Jeg gør, som jeg føler for. (mit liv, min hest, mine følelser).