Hej alle fodernørder på HN -hjælp
Jeg har lige fået analysen på mit wrap, og her fremgår det at foredøjeligt råprotein ligger på 5,og sukkerindholdet på 11,7%.
Mit wrap skal bruges til fodring af islændere på 6,17 og 24 år, og det især den kommende vinterfodring, jeg tænker på.
Der fodres dagligt med
Regulator Complete 250g
Alpengrün Mash 100g
Alpengrün Müsli 100g
Ølgær 50g
Hertil så naturligvis ovennævnte wrap, der er dejlig tør med en strukturværdi på 4,2.
Jeg har i andre indlæg på HN kunne læse mig til, at jeg ikke er den eneste der har wrap med lavt proteindindhold, men hvad har I så gjort for at kompensere for det? Tilsat soyaskrå?, og i så tilfælde hvor meget?
Mit wrap er første slet taget 1-6 , og græsblandingen er HorseMax 60S.
Håber der er nogen der har lyst til at svare mig 