Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hestebolsjer med vitamin???
Forfatter: 
Dato:  02-09-2004 08:32
Hejsa

Er der nogen der ved om man kan få en slags hestebolsje med vitaminer til hesten?

Hvis de findes vil jeg gerne vide hvor man kan få fat på disse!

Pft

Rikke
0
0
Svar på denne tråd

Eggersmann´s mineralbrix
Forfatter: 
Dato:  02-09-2004 09:13
Jeg har brugt mineralbrix fra eggersmann hele sommmeren. Hun får ca 4stk(hun er plag) Stor hest ca 7stk. Foderstoffen her dem vist ellers sælger min veninde Rikke Thomsen dem.. Hun er "mellem handler" for dem... Du kan finde hende her inde på HN... Her er hendes profil, skriv en besked til hende, hun er altid sød til at hjælpe.. KNUSER Annette Frihauge

http://www.hestenettet.dk/lodge/12238/
Behandel andre som du gerne selv vil behandles...
0
0
Svar på denne tråd

Bruger dem selv
Forfatter: 
Dato:  02-09-2004 09:51
Store Smukke Ganger får 7 om dagen og Mini Smukke Ganger 3 stk.

Det er nemt og kan jo gives som belønning :-)

Illum
0
0
Svar på denne tråd

salvana
Forfatter: 
Dato:  02-09-2004 10:16
Hejsa

Salvana har også kiks med vit/min. Noget med "græs kiks" mener jeg de hedder. Der skal hestene vidst have 1½ og små ponyer bare ½, men de er også rimeligt store.
Jeg kan ikke huske hvad de koster, men de kan købes i almindelige foderstof-forretninger.

Trine
0
0
Svar på denne tråd

Salvane kiksene
Forfatter: 
Dato:  02-09-2004 10:41
Vil min ikke spise.

Er det nemt nok med de andre?
Det er noget bøvl med vitaminer på folden med to heste der kommer op at tottes om foder spanden.

Linda

:-P
hvis man er "Venner" med alle er man ikke "Ven" med nogen
0
0
Svar på denne tråd

Spillers
Forfatter: 
Dato:  02-09-2004 11:54
Spillers har også nogle "bolcher", der hedder Equivite Pasture Plus. Jeg synes umiddelbart de har nogle bedre mineral værdier end Salvana og Eggersmann.
(www.spillers-feeds.dk).

Hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

vitaningodbidder
Forfatter: 
Dato:  02-09-2004 14:04
hey..
salvana spilleres, pavo for bare at nævne et par stykker. jeg bruger nu godt nok travo e sommer og vinter. travo er noget billigere end alle de der bolcher..

Venlig hilsen kristian
0
0
Svar på denne tråd

Dyre.....
Forfatter: 
Dato:  02-09-2004 17:28
Eggersmanns har jeg ikke kunnet finde i nærheden af, hvor jeg bor, Salvanas gider de (den ene er ellers absolut ikke kræsen) absolut ikke spise medmindre de er smuldret i havre+melasse og så går det nemme ligesom af det. Spillers vil de gerne spise, men de er meget dyre at bruge og desuden forhandler foderstoffen dem ikke mere (men kan dog bestille dem hjem, da de stadig handler med Spillers foder). Og nu kan det snart være det samme, da græssæsonen snart er slut....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider