Hej:)
jeg har fået anbefalet Ice Vibe gamacherne fra Horseware af min underviser, da min hest grundet rosen for et par år siden har tendens til en del væske i bagben.
Er der nogen af jer der har erfaringer med disse gamacher?
www.nethesten.dk/shop/ice-vibe- pakke-med-983p.html
mange hilsner
Camilla
"Dressage is dancing with my best friend"
følg os på facebook "Camilla & Picassohesten"
www.facebook.com/Picassohesten
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet