Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Stalosan
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 09:19

Hej

Nogen herinde med erfaring i brugen af produktet Stalosan, i forbindelse med muk ?

Mvh Heidi

Kikki og Tusnelda, mine dejlige tøser

0
0
Svar på denne tråd

Stalosan
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 23:43

Så vidt jeg ved, så er Stalosan et produkt man strøer i bunden af boksen for at undgå lugten af amoniak. Tror desværre ikke, at det har nogen effekt på muk hos hesten.

Til gengæld findes der flere effektive produkter til behandling af muk. jeg har selv ret gode erfaringer med disse:

bestforhorses.dk/ search?tag=Mukbehandling

Mange hilsner fra

Lise Andersen

Design for Pets

Hundetilbehør & Katteartikler

med fokus på lækkert design og høj kvalitet

0
0
Svar på denne tråd

Lise A ♥Charli♥.
Forfatter: 
Dato:  17-08-2014 00:09

.... Stalosan har lavet en sårsalve der bla. skulle være god mod muk.

Jeg har faktisk haft en, som jeg endte med at forære til min veninde, fordi jeg ikke fik den brugt. Hun bruger den mod muk, og er ganske tilfreds med den

Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd

Stalosan
Forfatter: 
Dato:  17-08-2014 16:47

I den periode, da stalosan muksalven kom frem, havde jeg store problemer med muk hos mine heste. Havde hørt, at salven var meget effektiv og, synes jeg, dyr. Jeg tænkte, at det kunne jeg da selv lave. Jeg købte en bøtte Helosan salve og blandede Stalosan i til det blev lyserødt. Det viste sig at være ganske effektivt. Jeg brugte det to vintre og har ikke haft mukproblemer siden. Får mine heste muk igen, er det den hjemmelavede salve jeg bruger igen.

Jeg strøer af og til Stalosan ovenpå halmen. Om det har nogen effekt, ved jeg ikke, da de, som sagt, ikke har lidt af muk, siden jeg brugte salven.

Hilsen

Anita

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider