Tak for jeres input 
De vil ikke æde Salvimin Grøn alene... Måske er det det samme med RC, jeg kender ikke produktet - troede faktisk, at der måske var lidt halløj i ud over vit/min. Men så skal det nok ikke være det.
Easy er et fuldfoder for de meget nøjsomme ikke? Jeg kan læse, at de kun skal have 100 g pr. 100 kg pony, så for mine dyrs vedkommende er det mellem 150 og 250 g. gætter jeg på. Det er ikke meget mere end ved RC, så det er vel begrænset, hvad de kan have tilsat?
Heidi, jeg kender slet ikke dine produkter - googler lige 
Det er svært for mig at vælge, fordi jeg ikke har noget foretrukkent
så jeg modtager gerne flere input.
Hov, og jeg har forresten to slowfeedernet, som jeg glæder mig til at afprøve 