Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Lægge sig i vandet, skrøne eller ?
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 09:50

Bader en del med min dreng, og han står tit og plasker i vandet. Hvilket altid får folk til at sige; pas på han ikke lægger sig.

 

Men til trods for års badeture har jeg aldrig oplevet en hest lægge sig i vandet - så er det en skrøne eller har du oplevet en hest, der lægger/ruller sig i vandet ?? For mig lyder det ulogisk/unaturligt at de skulle gøre

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Indtil flere gange
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 09:56

Jeg har oplevet det indtil flere gange, vi havde selv en pony der gjorde det rytter eller ej.

 

Jeg kan også huske da jeg gik på rideskole og vi var en tur på stranden, og så skulle ponyerne selvfølgelig have lov at soppe, dog fik en af rytterne besked på at hun måtte blive på land. Desværre for hende ville hun lige prøve at soppe bare en smule med ponyen. Skal vi ikke bare sige at det blev en ret kold og våd hjemtur for hende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja bestemt da
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 10:38

mange gange med forskellige hest. de starter med at stå og plaske med forbenene og så vups ligger de der med eller uden rytter.

Har heldigvis ikke prøvet det selv, men set det mange gange på en rideskole hvor der var en lille sø hvor man kølede koder efter f. eks en skovtur.

Ikke alle der plasker lægger sig , men vær obs på din hest hver gang


Whatever you say or do - it always returns to you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Div videoer
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 10:45

Der har også været flere videoer på face hvor man ser forskellige heste rulle eller lægge sig i vand. Den bedste er den der bruger et børnebassin :)


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges

Se min præs

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 min gamle pony
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 12:39

Min gamle pony gjorde det med 100% garanti HVER gang vi var i en sø, det var så belastende


Bøger søges

Centreret ridning - Sally Swift

Ridning i balance -Claus Toftgaard

Sælges

Ute Lehmann - I harmoni med hesten

0
0
Svar på denne tråd
 
 vandpjaskeri
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 16:10

Oh jo.
Min venindes hest lagde sig med en stofsadel på. Behøver jeg at sige at det tog lang tid inden den ikke stank af tang og havvand

Trods at den blev spulet med haveslangen.

 

Min gamle hyp lagde sig også i foldens sø MED dækken på midt om vinteren. Med det resultat at han fik en omgang lungebetændelse og begyndende bronchitis.


Med venlig hilsen

 

Mia F.

 

Jeg lever et liv på kanten..

-jeg løser soduko med kuglepen!

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 badedyr
Forfatter: 
Dato:  31-07-2014 22:17

Min hest plasker ikke, men han ligger sig stort set hver gang vi bader -med mig på

0
0
Svar på denne tråd
 
 kghczhmnvcc
Forfatter: 
Dato:  01-08-2014 08:32
Min hest gør det hver gang. Det har han gjort siden han var åring. Han både ligger sig og ruller sig i vandet. Han ELSKER det :)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider