Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hjælp til str. Trense
Forfatter: 
Dato:  14-07-2014 18:54

Hej der ude

håber på jeres hjælp - er lidt ny på dette område. Jeg har lige købt mig en 1,5 års oldenborg hoppe. Hun skal jo have en trens men hvilken str. Skal jeg købe den i. Ved godt det selvfølgelig kan svinge lidt fra mærke til mærke. Men tænker skl jeg kun købe en cop? er hun vokset ud af den om et hlvt år? eller skal jeg købe en full? svømmer hun mon så i den? Hvilken str. Kommer hun c. Til at bruge når hun er voksen?

 

Håber på lidt hjælp fra i kære hesteejere :0)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kommer an på
Forfatter: 
Dato:  14-07-2014 20:00

Det kommer jo an på hvor stort hendes hoved er. Hvad størrelse grime bruger hun?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kommer
Forfatter: 
Dato:  14-07-2014 20:25

helt an på hesten.

Hvis jeg var dig, så ville jeg vente med at købe en trense til om et års tid (du kan jo fint arbejde med hende i grime/kapsun/rebgrime indtil da) - så er hendes hoved ved at være udvokset. Hun skal sandsynligvis bruge en str. full til den tid - x-full, hvis hun har et stort/groft hoved.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaaaa
Forfatter: 
Dato:  14-07-2014 23:51

har selv to styks oldenborgbasser. min hoppe brugte str cob i starten (samme alder som din), mens min vallak brugte str full.

i dag bruger min vallak str full/xfull, mens min hoppe bruger en lille full.

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 tusind tak
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 19:20

tusind tak for jeres svar

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider