Hmm. Det er en jungle uden lige ja.
Men du fortæller ikke noget om hvad du normalt fodrer med, eller hvilke forventninger du har til foderet - ud over at det ikke må koste en bondegård 
Jeg selv har en 3-års. Hun bliver fodret med Hippolyt nu. Har før brugt andre fodermidler som salvana, equsana og regulator complete. Alle sammen bilige fodermidler - især når man sammenligner med Hippolyt fx.
Men jeg synes nu altså at hun er bedre på Hippolyt (på trods af at vi lige har været igennem en lang sygdomsperiode)
Jeg selv har brugt naturmusli, men er lige skiftet over på hestamixen.
Den supplerer jeg op med lucerne, linustar (gule hørfrø fra hippolyt, som giver gode omega 3 fedtsyrer og sætter huld, da hun har tabt sig meget grundet sygdom - og god pelsglans).
Pt. får hun så også majs og olie for huldets skyld, men har man en hest i fin huld kan man jo bare udelade det 
Jeg har måtte erkende at det ikke er ligemeget hvad man fylder i hestene. Og jeg synes ofte ikke de billige mærker lever op til forventningerne (det er vel at mærke mine forventninger, andre behøver jo ikke dele dem).
Nu ved jeg ikke lige hvilket foder du har kigget på ved Brogaarden og Spillers, men det lyder rimelig vildt med 900-1000 kr på foder ja. Man kan sagtens komme op på den pris, uden problemer, men har man en sund hest er det ofte ikke nødvendigt, selv på de dyrere mærker.
Jeg tror jeg bruger omkring 500 på min unghest.
Men jeg tror du skal sætte dig ned og finde ud af hvad du forventer af fodret - fx hvor meget sukker/stivelse må der være, hvor stor/lille mængde pr. måltid. Skal du selv blande, skal det være færdigblandet. Må det indeholde korn - i givet fald hvor meget. Hvor hysterisk er du generelt? GMO soya, vil du fodre med det? Osv osv