Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Kombucha svamp
Forfatter: 
Dato:  16-06-2014 21:51

Hej alle

 

Er der en der kan hjælpe mig med denne svamp.

For nogen tid siden var der en del om denne svamp, men jeg kan ikke finde noget nu!

 

Jeg vil gerne have en svamp og en god brugsanvisning.

 

Er der en der kan oplyse mig om hvor og hvordan jeg kan købe henne

 


Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-06-2014 00:20

prøv at kig under bortgives



1
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  17-06-2014 07:45

Hej Anja

 

Tusind tak for tippet.

Jeg har skrevet og håber der er lidt til mig

 


Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis du mangler svampe
Forfatter: 
Dato:  01-07-2014 17:11

Hvis de ikke er lykkedes dig at få fat i nogen svampe endnu, så deler jeg gerne ud af mine (som formerer sig som bare pokker) mod at du selv kan komme og hente og selv kommer med et glas der kan rumme minimum 2 liter væske (der følger selvfølgelig en vejledning med). Jeg bor i 2800 Kgs. Lyngby, så skriv en privat besked hvis du er interesseret.

 

Pia (som er ved at drukne i Kombucha svampe)


www.dyretaxi.dk

 

 

 
0
0
Svar på denne tråd
 
 kombucha
Forfatter: 
Dato:  26-07-2014 12:25

hejsa

 

Jeg leder også efter en kombucha svamp, nogle i Århus området (Tilst) der kan hjælpe??

ring evt. 24259056

mvh Gitta

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 kombucha svamp
Forfatter: 
Dato:  26-07-2014 12:59

Hejsa

Jeg leder også efter en kombucha svamp. Bor i nærheden af Tønder 6270.. Skriv gerne på 60173374

mvh Carmen


DOA

Tiana (Tanja)

 

DOA

Spankengårdens Zola

 

Tysk sportspony

Amy (Cyveria)

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  26-07-2014 15:51

Sorry, men hvad er sådan en svamp, hvad bruger I den til?


Venlig hilsen

Mie Jensen

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 mie.....
Forfatter: 
Dato:  26-07-2014 16:59

Spørgsmålet er vist nærmere, hvad den ikke kan bruges til . Iflg nogle kan den kurere nærmest hvadsomhelst. Men primært bruger hestefolk den til heste, der hoster, og jeg har selv stået i stald med flere, der med succes har brugt den også til heste med store problemer med hoste. http://kombucha.dk/


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider