Jeg har bestilt vaccinen til min hoppe og jeg har intet hørt , det er en mdr. siden . Din dyrlæge vuderer om din hoppe evt. har mulighed for at få vaccinen , da man kun kan få den hvis hoppen er hvinsk eller uridelig ved brunst . Man skal søge lægemiddelstyrelsen om den også får man vaccinen , der skal gives to med en mdr. mellemrum og derefter en gang årligt koster ca. 4000 kr for opstart og derefter 2000 kr om året , men hoppen kan ikke ifoles bagefter , da den bliver steril.Man skal virkelig overveje det nøje. Held og lykke med din hoppe 