Hejsa og øv med allergien.
Jeg har en der er multi-allergiger..Jubii 
Hans symptomer er nældefeber udbrud og det sker primært om vinteren, når der kommer mudder på foldene. Jeg har predisolon på pille form, sånår han har et udbrud, som ikke går væk af sig selv, så får han 20 piller og så forsvinder nældefeberen i løbet af et døgn.
Jeg har prøvet vaccinen og betalte en masse penge for noget, der ingen virkning havde :-/
Et år efter han fik allergi begyndte han at få nogle hovedgener..Kløede næsen, skød underkæben, rystede på hovedet osv. Han blev også tjekket i hovedog r.. af min gamle dyrlæge, som sagde at han nok var headshaker og at det nok havde noget med hans allergi at gøre.
Jeg tog efter nogle mdr og snakken frem og tilbage med gamle dyrlæge, til en anden dyrlæge..Jeg mistænkte at der var noget galt med hans trigeminusnerve pga shakersymtomerne bla.
Ny dyrlæge trykkede på nervepunkterne og i den ende side af hovedet fremprovokerede det symptomerne.
Det vidste på et røntgen at han har haft slået hovedet og havde betændelse i knoglen, der derved lavede hævelse i leddet, som så pressede på trigeminusnerven..Så det var årsagen til at min shakede og ikke pga allergien.. Efter medicin mod betændelse i knoglen er han holdt op med at vise de symptomer.
Om vinteren får min et tilskud af hyben og antioxidant og så bliver han fodret så stivelses- og sukkerfrit som muligt. Mineral og vitamin plus wrap og står på træpiller.
Jeg har lige haft en homøopat ude i sidste mdr for at prøve at hjælpe hans immunforsvar. Jeg kan ikke sige endnu om det virker, da han primært har sine symptomer om vinteren, men jeg ved der er mange andre med allergi, der er blevet hjulpet af homøopatisk medicin.. Sygeforsikringen dækker denne behandling, hvis den udføres af en dyrlæge.
Held og lykke med det hele