Er hun blevet scannet for at se om der er skade på vedhæftninger og ligamenter omkring kodeleddet? - sådanne skader kan vare meget længe og giver ikke nødvendigvis særlig høj grad af halthed.
Noget andet er at der måske er behov for at kigge på hvordan hun ellers fungerer - det kan jo være at hun f.eks. kompenserer for noget andet så hun derved overbelaster det forben?
Det kan være noget af en skattejagt at finde årsagen til halthed - og som jeg læser det har dyrlægerne ikke fundet selve årsagen endnu?
Noget andet er at du vidst skal give MSM sammen med glucosamin før det virker optimalt.