Hun får noget der hedder equiline Vita-B-Forte
Komplet oversigt over indholdet kan ses her:
www.gaerum-dyreklinik.dk/wp-content/ uploads/Indhold-Vita-B-Forte.jpg
Der er E-vitamin i disse, samtidig er hun også fuld dækket ind med elektrolytter.
Hun får nærmest kun græs nu, lidt hø om aften men det gider hun ikke rigtig at spise alligevel. Hun får måske 1/2 liter kraftfoder i døgnet, kun for at få hende til at spise de vitaminer og elektrolytter.
Det skal lige nævnes at hun spiser helt normalt.
Hun er ikke testet for borelia nej..
Altså jeg ved at det er rødder fra ukrudt, men præcis hvilke ved jeg ikke. Vi havde lukket noget af deres vinter fold af i en periode pga noget arbejde, også lukket vi da bare op igen når vi var færdige, og på den tid vi holdt området lukket må der have kommet nogle græs strå op som de heste så fik nappet i sig.
Forresten så snakket dyrlægen om mulig urinvejsinfektion / blærebetændelse også inden hun fik antibiotika. Han mente alligevel at antibiotika i 5 dage nok skulle tage hånd om det også hvis det var.
Jeg har modtaget en kopi af: "Resultat af blodprøveanalyse" og den indeholder: Hvide blodlegemer (over normal værdi); neotrofile (unormalt høj); Eosinofile (normal); Lymfocyter (normal); Monocyter (normal); basofile (normal).
Videre viser prøven normal blodprocent, samt normalt indhold af rødeblodlegemer, og Hæmatokrit.
Muskelværdi ASAT er over normal værdi, mens muskelværdi CPK er normal værdi.