Men F... hvor er det ved at blive vanskeligt!
Min nye Uffe-dreng (Har haft ham i 3 uger) blev onsdag inden påske meget halt på h. forben.
Pga. mistanke om hovbyld kom smeden samme eftermiddag.
Der var ingen byld, men tilgengæld et hulrum inde i hvoven grundet to revner i hoven.
I det hulrum var der samlet sig en masse jord som jo sad og trykkede.
Smeden fik skåret det fri så jeg ku holde det rent.
Det lykkedes fint at holde det rent, og smeden kom i tirsdags og lagde sko på og fyldte hullet med silicone.
Han er nu så godt som haltfri på det ben.
MEN... I dag da han kom ind for fold, ku han FA.... næsten ik gå på v. bagben.
Han vil kun sætte tåen i underlaget, og er sindsyg øm i/omkring strålen.
Smeden kommer i morgen formiddag, så må vi se hva han ka gøre.
I guder hvor får jeg flachback til bekymringer og spekulatioener omkring de heste!
Bare lige et øv herfra! 