Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Prøver at holde modet oppe!
Forfatter: 
Dato:  25-04-2014 20:03

Men F... hvor er det ved at blive vanskeligt!

 

Min nye Uffe-dreng (Har haft ham i 3 uger) blev onsdag inden påske meget halt på h. forben.

Pga. mistanke om hovbyld kom smeden samme eftermiddag.

 

Der var ingen byld, men tilgengæld et hulrum inde i hvoven grundet to revner i hoven.

I det hulrum var der samlet sig en masse jord som jo sad og trykkede.

Smeden fik skåret det fri så jeg ku holde det rent.

Det lykkedes fint at holde det rent, og smeden kom i tirsdags og lagde sko på og fyldte hullet med silicone.

Han er nu så godt som haltfri på det ben.

 

MEN... I dag da han kom ind for fold, ku han FA.... næsten ik gå på v. bagben.

Han vil kun sætte tåen i underlaget, og er sindsyg øm i/omkring strålen.

Smeden kommer i morgen formiddag, så må vi se hva han ka gøre.

 

I guder hvor får jeg flachback til bekymringer og spekulatioener omkring de heste!

 

Bare lige et øv herfra!


Hilsen Pia

 

Inkarneret Connemarafan!

 

Nu igen med DV!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pøj pøj
Forfatter: 
Dato:  25-04-2014 20:35

Vil bare sige god bedring . Sikke en trist start. Håber der bedste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2014 18:53

Det går heldigvis allerede meget bedre.

 

Smeden kom desværre ik i går som ellers aftalt, men jeg ringede til min dyrlæge der også var overbevist om det er en byld ved ballen.

 

Han fik lidt smertestillende, og allerede i dag er bylden på vej til at bryde igennem.

 

Så jeg er lidt mere fortrøstningsfuld nu!


Hilsen Pia

 

Inkarneret Connemarafan!

 

Nu igen med DV!

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider