Min hoppe skal have fikset gebisset og skal finde en dygtig hestetandlæge i Århus området
Nogen der kan anbefale en? De skal være GRUNDIGE! Og evt kunne måle bidstørrelse.
Og derefter vil jeg spørger:
Bid! En større videnskab!
Hvad bruger i, hvorfor og har i haft bidtilpasning?
Jeg har en hoppe som er meget følsom i munden og bliver irriteret over for meget sjov i munden. Tredelt bid fungere slet ikke til hende. Hun er slet ikke bange for biddet, men dog følsom overfor uroligheder. lige pt. rider vi bidløst da hun for det første skal have tjekket tænder inden hun får bid i munden, men jeg vil også finde det rigtige først.
Biddet skal være så blidt som muligt.
Fordele og ulemper ved forskellige bid?
Har kigget på stangbid, både metal og plastic og på todelt muffebid.