Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Foder til plage på døgngræs
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 15:19

Hej.

 

Hvad giver i til jeres plage af foder/vitaminer&mineraler når de er på døgngræs? :)




Simone & Ja'thopa & DY Shahlia
- Og nu også med den dejlige Al Safiyyah
Og heller ikke at forglemme mine skønne SAF Liwa Bint Shahlia og SAF Jamar Z!

Mail/msn - Foto Hjemmeside - Al Safiyyah Arabians

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 sure grow
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 19:40

fra brogården fik min:-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sommergræs
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 22:38

Hvis de fint holder huld på græsset får de bluehors sommermineraler, og evt nogle hestebolcher med vitaminer i


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges

Se min præs

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 23:33

Jeg giver det samme hele året


 

 

*Følg drengene på FB: Her *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bumbum
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 11:05

Jeg har samme spørgsmål,som trådstarter......

 

Det er ikke muligt for mig, at fodre med det samme hele året- så eksplodere guld drengen ;-)

 

Han får horselux grow, fiberpiller og linustar.

 

På sommergræsset vil der ligeledes være hø ad libitum.

Hvis jeg ønsker, at ændre så lidt som muligt på sommer- og vinter foder, hvad gør jeg så?

 


dont go faster than your angel can fly.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 11:24

Dorthe: Så kører du ham over på MultiVit, tager LinuStar og fiberpillerne fra....


 

 

*Følg drengene på FB: Her *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 14:05

Jeg overvejer at give ham multivit og lidt naturmüsli. :)
Det skal være noget som er hurtigt og nemt.

 

Han får det samme nu, bare også med sort havre og meget lucerne, men har tænkt mig at skærer de ting fra. :)
Han har vokset meget, og synes man kan se lidt for meget ribben, men der håber jeg græsset kan gøre underværker.
(Går ikke ind for at man kan SE ribben, kun mærke)

 

Han er vant til wrap ad libitum, og spiser også en hel del. :)




Simone & Ja'thopa & DY Shahlia
- Og nu også med den dejlige Al Safiyyah
Og heller ikke at forglemme mine skønne SAF Liwa Bint Shahlia og SAF Jamar Z!

Mail/msn - Foto Hjemmeside - Al Safiyyah Arabians

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bumbum
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 14:29

Så "kun" multivit??


dont go faster than your angel can fly.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 22:22

Jaehhhh, optimalt set syntes jeg man skal kunne ane deres ribben i den alder, men det er jo smag og behag :)

 

Dorthe: Yup, "kun" MultiVit


 

 

*Følg drengene på FB: Her *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider